söndag 6 februari 2011

Alltså..

Jag kom på att det var lite falsk marknadsföring på facebook. Jag menar... ni kanske förväntade er en videoblogg typ som Tiffanys i Hipphipp. Det blir det inte. Men jag kan ju beskriva toaletten lite för er som är intresserade. Den går i brunt, brun toastol (praktiskt!!), brunt handfat och en brun hylla. Tapeten är också lite brunblommig. I love my toalett. Den är snygg. på riktigt. Sen har jag just nu en brun filt på golvet med eftersom jag planerade att sova här (dumma mage). Lite extra fakta är att det ligger två deckare, två tomma toapappersrullar och en brochyr(stavas det så?) om vikten av basala hygienrutiner från CSK (sjukhuset i Kristianstad). Det sista är mest som en påminnelse till Karl att han ska tvätta händerna. Jag måste använda sådana där subtila knep eftersom han blir tokig på att jag tjatar på honom om det jämt. Så nu SKA jag sluta skriva. det är bara så sjukt tråkigt att vara vaken själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar